Un elev de 14 ani de la o școală din Tulcea a lovit cu palma în cap o colegă. Jandarmii au intervenit

Jandarmii, care se aflau în misiune de patrulare în municipiul Tulcea, au fost sesizați, ieri,  15 noiembrie a.c., de către reprezentantul unei școli din municipiul Tulcea cu privire la faptul că în unitatea școlară s-a produs o agresiune fizică între doi elevi.

Având în vedere aspectele semnalate, jandarmii s-au deplasat în zona indicată și au intervenit pentru aplanarea unui conflict produs între doi elevi.  Având în vedere că eleva vătămată, în vârstă de 14 ani, acuza dureri în zona capului,  a fost solicitat un echipaj medical  în vederea acordării îngrijirilor de specialitate.

În urma verificărilor efectuate, un elev în vârstă de 14 ani a declarat că recunoaște că și-a lovit colega în zona capului cu palma înainte de ora de curs,  însă a precizat că a confundat-o cu un alt elev cu care avusese un conflict verbal. El a declarat că aceasta purta o glugă pe cap atunci când s-au întâlnit pe holul școlii.

Jandarmii au întocmit actele de sesizare a organelor de urmărire penală sub aspectul săvârșirii infracțiunii de lovirea sau alte violențe.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui Comunicat de Presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația TLnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe TLnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*