Spitalul Județean Tulcea a primit vizita tehnică în cadrul proiectului „Infrastructura transfrontalieră de sănătate”

SJU Tulcea a primit vizita tehnică în cadrul proiectului „Infrastructura transfrontalieră de sănătate”. FOTO CJ Tulcea

În perioada 20-23 aprilie 2021, în cadrul proiectului „Infrastructura transfrontalieră de sănătate” finanțat prin Programul Operațional Comun România-Ucraina 2014-2020, se derulează vizita tehnică de verificare intermediară, din partea Biroului Regional de Cooperare Transfrontalieră Suceava, la partenerii care au prevăzute investiții în infrastructură  și echipamente medicale, așa cum a fost agreat prin contractul de finanțare.

În cadrul acestei etape operative vor fi validate cheltuielile realizate de consorțiul de parteneri în primele 18 luni de implementare, urmare a verificării documentelor care atestă stadiul raportat al lucrărilor și echipamentele medicale achiziționate.

Miercuri, 21 aprilie 2021, vizita a avut loc în incinta Spitalului Județean de Urgență Tulcea, unde sunt în curs de finalizare lucrările de la secția de sterilizare, reabilitarea și dotarea sălii de operație ortopedie fiind încheiată.

Proiectul „Infrastructura transfrontalieră de sănătate” este finanțat prin intermediul Instrumentului European de Vecinătate din cadrul Programului Operațional Comun România-Ucraina 2014-2020. Consiliul Județean Tulcea gestionează o alocare bugetară de aproximativ 1.790.492 euro, aferentă lucrărilor de infrastructură din cadrul Spitalului Județean.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui Comunicat de Presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația Tulcea NEWS, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*