Modalități de realizare a comunicării electronice între AJOFM Tulcea și beneficiari

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Tulcea. FOTO Cătălin Schipor

Beneficiarii dreptului la indemnizația de șomaj, ai măsurilor de stimulare a angajatorilor finanțate din bugetul asigurărilor pentru șomaj, ai sumelor necesare pentru plata indemnizației acordate ca urmarea reducerii sau întreruperii temporare a activității total sau parțial ca urmare a efectelor epidemiei COVID-19, precum și ai măsurilor active de sprijin imediat pentru angajatorii a căror activitate a fost redusă sau întreruptă total sau parțial ca urmare a efectelor răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2, finanțate din bugetul asigurărilor pentru șomaj, pot comunica începând cu data de 15 august, electronic cu Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Tulcea.

Potrivit AJOFM Tulcea, modalitățile de comunicare electronică sunt următoarele:

  1. Comunicarea prin poșta electronică (e-mail) – se realizează prin intermediul adreselor de poștă electronică puse la dispoziția beneficiarilor de către ANOFM, alocate pentru AJOFM Tulcea și pentru celelalte agenții teritoriale pentru ocuparea forței de muncă. Toate formularele necesare tuturor beneficiarilor (clienților) pot fi descărcate de pe site-ul www.anofm.ro, apoi acestea se vor completa, se vor semna electronic sau olograf și se vor transmite prin poșta electronică împreună cu documentele necesare dreptului solicitat; AJOFM Tulcea va confirma primirea documentelor și formularelor transmise, le va verifica si înregistra.
  2. Comunicarea prin intermediul platformei http://aici.gov.ro – se utilizează pentru solicitarea sumelor necesare pentru plata indemnizației acordate ca urmare a reducerii sau întreruperii temporare a activității total sau parțial ca urmare a efectelor epidemiei COVID-19, precum și pentru solicitarea măsurilor active de sprijin imediat pentru angajatori a căror activitate a fost redusă sau întreruptă.
  3. Comunicarea prin serviciul on-line (aceasta comunicare se va realiza atunci când serviciul on-line va fi funcțional pe site-ul ANOFM) – se va utiliza în relația dintre beneficiari și AJOFM Tulcea în vederea acordării drepturilor și măsurilor de stimulare a ocupării forței de muncă finanțate din bugetul asigurărilor pentru șomaj; prin acest serviciu se vor putea încărca documente aferente drepturilor și măsurilor menționate, iar accesul la serviciul on-line se va face pe bază de înregistrare și autentificare cu nume de utilizator și parolă.

În realizarea comunicării electronice, AJOFM Tulcea va respecta prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) precum și prevederile legislației naționale incidente în materia prelucrării datelor cu caracter personal.

Informațiile detaliate, precum și formularele necesare beneficiarilor se găsesc pe site-ul: www.anofm.ro/Persoane fizice/Formulare și www.anofm/Persoane juridice/Formulare.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*