Absolvenții instituțiilor de învăţământ – promoția 2020, se pot adresa AJOFM Tulcea pentru a primi indemnizația de șomaj

Sediul AJOFM Tulcea. FOTO Cătălin Schipor
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Tulcea. FOTO Cătălin Schipor

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Tulcea informează absolvenții instituțiilor de învăţământ în vârstă de minimum 16 ani că pot beneficia de o indemnizație de șomaj pentru o perioadă de șase luni, reprezentând 50 la sută din valoarea indicatorului social de referință al asigurărilor pentru șomaj și stimulării ocupării forței de muncă în vigoare.

Potrivit AJOFM Tulcea, absolvenții pot beneficia de indemnizația de șomaj dacă se înregistrează la agenția pentru ocuparea forței de muncă din raza căreia își au domiciliul, în maximum 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, ca persoană în căutarea unui loc de muncă. Indemnizația de șomaj se acordă după 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, perioadă în care absolventul beneficiază de servicii gratuite în vederea angajării – informare și consiliere profesională, medierea muncii, formare profesională.

Actele necesare pentru înregistrarea absolventului la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Tulcea, ca persoană în căutarea unui loc de muncă, sunt:

  • actul de identitate;
  • actele de studii și de calificare sau adeverința din care să rezulte data absolvirii;
  • declarație pe proprie răspundere privind starea de sănătate -tipizat disponibil pe website-ul: www.anofm.ro / AJOFM Tulcea – secțiunea Acasa/Comunicare/Materiale informative;
  • declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal – tipizat disponibil pe website-ul: www.anofm.ro / AJOFM Tulcea – secțiunea Acasa/Comunicare/Materiale informative.

Depunerea actelor se poate face:

  • personal la sediile instituției (AJOFM Tulcea, respectiv Punctul de lucru Măcin și Punctul de lucru Babadag), pe raza cărora solicitanții își au domiciliul;
  • prin postă, cu confirmare de primire (AJOFM Tulcea: str. Grigore Antipa nr.10, Punctul de lucru Măcin: str. 1 Decembrie nr.58, Punctul de lucru Babadag: str. Republicii nr. 86);
  • on-line la adresa de e-mail a AJOFM Tulcea (ajofm@tl.anofm.ro), pe raza căreia solicitanții își au domiciliul.

Pentru mai multe informații, absolvenții instituțiilor de învăţământ – promoția 2020, se pot adresa AJOFM Tulcea prin următoarele mijloace de comunicare, de luni până joi, în intervalul orar 08.00 -16.30 și vineri între orele 08.00 – 14.00:

  • E-mail: ajofm@tl.anofm.ro
  • AJOFM Tulcea Tel: 0240 516.858/ Fax: 0240 512.171
  • Punctul de lucru Măcin -0240 571.761
  • Punctul de lucru Babadag -0240 561.891

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui Comunicat de Presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația TLnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe TLnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*