Povestea Rina Fashion din Tulcea, de la un coafor și o frizerie de cartier, la un adevărat salon de înfrumusețare, cu aparatură ultramodernă

Daniel Albuleț, manager Rina Fashion Tulcea. FOTO Adrian Boioglu

Pe una dintre cele mai mari piețe ale industriei de beauty din România și-a făcut loc un tulcean. Daniel Albuleț, fondatorul Rina Fashion, ne-a povestit cum a ajuns să conteze într-o industrie care învârte sume considerabile și definește tendințe în materie de beauty, tehnici de înfrumusețare și tratamente cosmetice.

“Rina Fashion este primul salon de înfrumusețare privat din orașul nostru, înființat acum 27 de ani, undeva la parterul unui bloc, cu niște servicii mai simple, de frizerie, coafură și cosmetică. Acest brand a fost înființat de doamna Viorina Iancu, eu l-am preluat pe parcurs, am fost salariat în cadrul acestui brand foarte mulți ani, mi-am depășit această condiție” își începe povestea Daniel Albuleț, hairstylist și manager Rina Fashion Tulcea.

“Construim încrederea” pare sa fie deviza firmei Rina Fashion. Aşa şi-a început povestea Daniel Albuleț, care ne-a relatat despre un hobby transformat în business. Albuleț este genul omului de afaceri care a cunoscut succesul datorită faptului că este extrem de dedicat și nu își pierde timpul în vacanțe scumpe lăsându-i pe alții să îi conducă afacerea.

Managerul Rina Fashion se ocupă personal de bunul mers al lucrurilor și se informează tot timpul ca să fie la curent cu noutățile de pe piața cosmeticelor pe care apoi le implementează în afacerile sale din Tulcea. A început cu tratamente simple de frizerie și coafură oferite doamnelor și domnilor și a avansat la lucruri din ce în ce mai complicate și mai complexe. Brandul tulcean a  crescut sub ochii lui de la an la an, investind continuu pasiune, muncă, bani și răbdare.

“Tot timpul acest brand și-a propus ca să-și depășească nivelul acelor servicii de început. Tot timpul acest brand a încercat să se autodepășească, a adus cele mai noi idei în materie de înfrumusețare în acest oraș, a fost un reper pentru tot ce înseamnă coafură, frizerie și cosmetică, și suntem acum lângă o echipa ce ne face cinste. Avem 23 de oameni în echipa noastră” spune cu mândrie Daniel Albuleț.

Povestea de succes a managerului Albuleț a pornit de la un coafor mic și a ajuns în prezent un spațiu destinat frumuseții și sănătății. Rina Fashion nu este doar un salon de beauty ci un loc în care clienții pot apela la tratamente de ultimă generație destinate să le mențină trupul armonios și sănătos.

“Ceea ce facem noi nu este un simplu serviciu de înfrumusețare Este de fapt un cumul de servicii care formează un produs. Uneori clientul îți întră pe ușă pentru un singur serviciu – de tuns, de manichiură, și așa mai departe. Pe noi tot timpul ne-a preocupat ideea de a oferi clientului un pachet de servicii, un serviciu complet. De a oferi o soluție la problemele lui, o idee, un sfat… Clienții noștri sunt prietenii noștri. Avem clienți de 20 și ceva de ani – au copii deja, care vin la noi” spune satisfăcut, Daniel Albuleț.

La Rina Fashion am întâlnit oameni calzi și întotdeauna dispuși ca să îţi ofere cele mai bune sfaturi, iar paleta de tratamente exclusiviste este în continuă dezvoltare pentru a aduce la dispoziția clienților tot ce este mai bun. Practic, prin serviciile sale de calitate, Rina Fashion s-a transformat încet, încet dintr-un salon de cosmetică, într-un spațiu de lux accesibil în care tulcenii care-și doresc câteva clipe de răsfăț își pot face deodată toate tratamentele dorite. Iar acestea sunt nenumărate.

“Un pachet complet de servicii pentru o doamnă începe de la tuns, manichiură, coafat, vopsit în mai multe nuanțe, cosmetică, estetică, pensat, epilare definitivă, microabraziune, drenaj limfatic, makeup profesional, remodelare corporală, solar – avem absolut toate serviciile pe care le poate utiliza și de care are nevoie o doamnă. Suntem la o secundă de o clinică de înfrumusețare sau de o clinică medicală. Foarte multe aparate pe care noi le avem aici sunt utilizate de către medici în cabinetele lor medicale, cum este presoterapia, cum este dermoabraziunea sau remodelarea corporală” explica managerul de la Rina Fashion.

Povestea Rina Fashion și a lui Daniel Albuleț se împletesc și nu pot fi tratate separat. hairstylistul devenit manager și-a construit afacerea gândind la viitor și la principiul  conform căruia frumusețea pornește din interior. Experții de la Rina îmbină tehnici medicale ultramoderne cu tratamente de înfrumusețare și obțin rezultate extraordinare. În acest fel și-a cultivat clienții și i-a fidelizat. Apoi, a trecut la pasul următor, cu adevărat revoluționar: a început ca să-i învețe să se îngrijească și acasă, după ce ies pe ușa clinicii de beauty.

“Noi oferim și produsele de îngrijire care sunt foarte importante. Nu e suficient să vii la frizer ca să te bărbiereșți sau ca să îți faci un contur de barbă fără a utiliza produsele specifice întreținerii acasă. Noi ne educăm clienții în acest sens, nu doar pe cei de la frizerie ci și pe cei din coafor și cei din cosmetică. Și absolut orice produs profesional de întreținere, este de găsit la noi. Lucrăm cu cele mai bune game de produse și am înființat și un magazin pentru ele, lângă salon astfel încât clienții noștri să poată merge acolo și să își aleagă cel mai bun produs. Acum 20 de ani doar 5 clienți de-ai mei se spălau pe cap, iar acum 90% din ei fac asta, își fac masaj, își fac tratamente capilare, se bărbierescspune cu mândrie Daniel Albuleț, hairstylist și manager la Rina Fashion.

Hairstylistul Daniel Albuleț a demonstrat ca mulți alți antreprenori dealtfel, că succesul nu este o treabă de diplome agățate pe perete sau studii de calificare. Unii oameni au abilitatea de a se adapta foarte bine la mediul în care doresc să profeseze. Alţii mai puţin.

“Serviciul de calitate oferit clientului îți oferă garanția faptului că tu în timp vei întra în conștiința lui ca un produs premium. Și tot timpul, dacă cineva întreabă de acel produs, recomandarea vei fi tu, cu siguranță. Avem foarte mulți clienți care s-au reîntors după ani de zile la noi, au revenit la noi la salon și nu sunt puțini pentru că noi am fost primul salon privat în oraș, apoi au mai deschis unii, alții – e normal,  dar în final au ajuns la concluzia că trebuie să apeleze la specialiști. Avem foarte multe programări făcute pentru sărbători” spune cu satisfacție Daniel Albuleț, de la Rina Fashion Tulcea.

Perseverența este cheia. Învățăm asta de la un bărbat care a avut curajul să viseze că va transforma un coafor și o frizerie într-un templu al frumuseții. Clinica de beauty Rina Fashion este dovadă vie a succesului său.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*